سبد گل پایه دار هدیه زیبا و خاطره انگیز

سبد گل پایه دار هدیه زیبا و خاطره انگیز

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

سبد گل پایه دار هدیه زیبا و خاطره انگیز

روش های مختلفی برای تزیین و گل آرایی وجود دارد. اما یکی از بهترین گزینه ها برای این مناسبت ها و مراسم عمومی، سبد گل پایه دار است; تاج برای تبریک و تسلیت است.

سبد گل پایه دار یا تاج گل برای تبریک مراسم مختلف
هدیه دادن برای مراسم بزرگ و عمومی شرایط و قوانین خاص خود را دارد. مراسم های زیادی وجود دارد که شما به آنها دعوت می شوید اما نمی خواهید دست خالی در آنها شرکت کنید. انتخاب هدیه مناسب در این شرایط دشوار است. پیشنهاد ما این است که در این موارد گل هدیه دهید. مخصوصاً اینکه نسبت به سایر هدایا جنبه کلی تری دارند و این امتیاز زمانی است که ذائقه گیرنده را ندانید. روش های مختلفی برای تزیین و گل آرایی وجود دارد. اما یکی از بهترین گزینه ها برای این مناسبت ها و مراسم عمومی، سبد گل پایه دار است; تاج برای تبریک و تسلیت است. در ادامه در مورد این روش گل آرایی و بهترین فرصت ها برای هدیه دادن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

 

 

سبد گل پایه دار چیست؟

سبد گل پایه دار یا همان تاج گل روشی از تزیین و گل آرایی است که در آن گل ها در کنار هم قرار گرفته و روی پایه چوبی یا فلزی که قسمت اسفنجی دارد تزیین می شود. نحوه تزیین گل روی این پایه ها متفاوت است و می تواند به صورت حلقه، دایره، اشک، تاج و هر شکل دیگری که بخواهید باشد. اسفنج روی پایه قبل از تزئین خیس می شود تا گل ها از این آب تغذیه شوند و در نتیجه ماندگاری بیشتری داشته باشند و دیرتر پژمرده شوند.

مواد پایه می تواند چوب یا فلز باشد که رایج ترین نوع چوب است و ارتفاع آن بسته به سلیقه شما می تواند از کوتاه تا بلند متفاوت باشد. پس از انتخاب پایه، انواع گل ها به زیبایی کنار هم قرار می گیرند و در نهایت مانند سایر روش های گل آرایی با تور یا روبان تزئین می شوند.

در چه مراسمی می توان تاج گل هدیه داد؟
سبد گل با گل یا تاج گل در مراسم بزرگ و عمومی به عنوان هدیه داده می شود. این گل ها دو منظوره هستند و هم برای شادی و هم برای عزاداری می توان هدیه داد. به عنوان مثال، می توانید در مراسمی که برای جشن یا بزرگداشت برگزار می شود تاج گل تبریک بدهید. این هدیه زیبا بهترین هدیه برای افرادی است که موفقیت های علمی یا ورزشی خود را جشن می گیرند.

 

همچنین می توانید آنها را در هر رویداد اداری یا شرکتی به عنوان هدیه هدیه دهید. مثلاً در سخنرانی ها، همایش ها، جشن های داخلی و...، هر مراسم عمومی دیگری، این هدیه گزینه مناسبی است. همیشه مجبور نیستید یک سبد گل با پایه یا اکلیل بدهید. اگر خودتان قرار است مراسم سخنرانی داشته باشید یا افراد مهمی را به شرکت و دفتر خود دعوت کرده اید، می توانید از این گل ها برای رنگ و روح بخشیدن به فضای مراسم استفاده کنید. سبد گل پایه دار یک هدیه عالی برای انواع عروسی، تولد، سالگرد و ... هر جشن بزرگ دیگری است.

اما تنها هدف از خرید سبد گل پایه، هدیه دادن تاج گل نیست و می توانید این گل ها را در مراسم ختم نیز هدیه دهید. تفاوت تاج گل تبریک و عزا در انتخاب نوع گل و نحوه تزیین آن است که در ادامه بیشتر در مورد آن توضیح خواهیم داد.

گل مناسب برای سبد گل پایه دار
همانطور که در بالا ذکر شد، بسته به جایی که می خواهید هدیه بدهید، نوع گل انتخابی شما متفاوت است. در تاج گل هایی که در مراسم عزاداری هدیه داده می شود، بیشتر از انواع گل های سفید با روبان مشکی استفاده می شود. حالا در تاج گل تبریک می توانید از انواع گل های رنگارنگ و زیبا استفاده کنید. به طور کلی بهترین گل هایی که می توان برای تزئین سبد گل با پایه استفاده کرد عبارتند از:

مریم گلی: یکی از گل های اصلی مورد استفاده در تاج گل مریم گلی است. این گل بیشتر در لبه تاج استفاده می شود که جلوه بسیار زیبایی به آن می دهد و تاج گل را بزرگتر نشان می دهد.

 

 

گل گلایل: این گل یکی دیگر از گزینه های رایج برای تزیین سبد گل با پایه است. که در رنگ های سفید و صورتی، زرد و ... موجود است و می توان از آن برای تنوع بخشیدن به دسته گل ها استفاده کرد.
گل رز: جزء جدایی ناپذیر هر دسته گلی گل رز است. آنها همچنین در رنگ ها و نژادهای مختلف موجود هستند که بسته به سلیقه شما می توان از آنها در تاج گل استفاده کرد.
گل آنتوریوم: این گل زیبا با ظاهر خاص و منحصر به فرد خود می تواند گل تبریک شما را زیباتر از گذشته کند و خبر خوب این است که رنگ های متنوعی نیز دارد.
گل آستریا: اگر می خواهید برای عاشقان خاص هدیه بدهید، حتما گل آستریا را در سبد گل خود قرار دهید که با رنگ جذاب نارنجی خود زیبایی دسته گل را چند برابر می کند.
نیلوفرها: لطافت نیلوفرها همان چیزی است که در دسته گل خود می خواهید. پس حتما از این گل زیبا در تاج خود استفاده کنید.
در کنار گل های بالا می توانید دسته گل خود را با انواع برگ سبز و سوزنی یا چرم تزئین کنید.

 

https://hanigol.com/product-category/flower-crown/congratulations




می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : دو شنبه 19 ارديبهشت 1401 ساعت : 22:15
بازدید : 346

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: